Just Keep Homework, Just Keep Homework (?)

Guys, I can't just keep chilling, but I'm still smiling. Peace!!   OMG... 
My homeworks are still chasing me!!  :O
They're dreadful to me.
But I know, in the future they'll help me.
Especially ALLAH and Al-Quran.  ^^
Thank God for giving me teachers. 
Even I'm late to say, but...

HAPPY TEACHERS' DAY!!!

Ahh...   phew.  I said it, I said it.  *starring homework*
They're dreadful to me.

TRANSLATION

Hei, saya tak boleh nak relaks macam tu je, tapi masih senyum ok.  Peace!!  OMG...
Kerja rumah masih setia mengejarrr!!  :'(
Mereka membunuh saya.
Tapu saya tahu, pada masa hadapan, mereka akan membantu saya.
Terutamanya ALLAH dan Al-Quran. ^^
Terima kasih ya ALLAH kerana kurniakan aku guru.
Walaupun saya lambat nak cakap, tapi...

SELAMAT HARI GURU!!!

Ahh... leganya~  Saya dah cakap, saya dah cakap. Ahak ahak.  *tenung kerja rumah*
Mereka membunuh saya.

~manisnyacerita.blogspot.com~

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012