Penulis-penulis Kegemaranku!

Assalamualaikum!!  Saya pun ada penulis kegemaran tau?
Merekalah membuatkan saya mulai menjadi si ulat buku..
uhuhu... inilah mereka:


Aha,  Ramlee Awang Murshid.. penulis terkenal dengan novel-novel ber-genre saspens!  Konflik dan pembunuhan: saya sangat sukakannya sampai saya terbuat cerita 'Kes Pembunuhan Hairah Syakirah'.
Saya tak tahu umur dia berapa.. tapi saya suka karya-karya dia yang bertajuk,  "Hatiku di Harajuku", "Tombiruo" dan "ADAM".  ^^-


Yang ni pulak namanya Kusyi Hirdan,  saya pun sukakan karya-karya dia!!   Dia ada banyak novel, tapi saya sukakan buku bersiri "Mengapa Aku Jadi Pengetua?".  Best betul~!


Hasif Hamsyari ada blog dia... follow-follow la dia..  http://planethasifhamsyari.blogspot.com/  Dia penulis remaja yang berusia 16 tahun (2011).   Dia asal Melaka...   Saya suka buku dia yang bertajuk "Bagaikan Mimpi: Srikandi Cintaku"!!  Hehe!


Siapa pulak tak kenal Ain Maisarah yang comel ni? Hmm, Kak Ain memang comel..  dia pun terkenal dengan novel-novel remaja ...  best lah!!  Dia ada banyak siri "Aku Mahu".  Saya suka karya-karya beliau yang bertajuk  "Aku Mahu Saiz S",  "Aku Mahu Buli" dan "Aku Mahu Popular".   ^^-


Okeylah tu aje.... harap-harap korang pun kenal penulis-penulis famous ni...  kan? kan?   MEMBACA AMALAN MULIA!! Yeah!!    

~ wirawanceritera.blogspot.com ~

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012