Lawak .. Online!! :)

Assalamualaikum...
tak tau kenapa.. setiap post saya NAK letak jugak gambar. 
Sewel kot?
o.O  Betullah tu!
Errr.. membebel tengah-tengah malam ni buat apa.
Bukannya ada orang nak dengar.  =.="
Baca ada la.  :)  *loyar buruk*


Oleh sebab perasaan BOSAN yang teramat sangat 
pada pukul 2.10 pagi yang damai ini...
Saya mahu letak sedikit cerita lawak.
Yer la.. kena study..
Bosanlah belajar je.
Nak buat lawak jugak.  :D  


Horlick
Pada suatu pagi yang damai,  seorang ibu sedang mengejutkan anaknya.
Ibu: "Salem.. oo Lem! Bangun nak, sahur ni."
Salem: "Kejap la bu..."
Ibu: "Eih! Dah tua bangka pun liat jugak. Bangun cepat!"
Salem pun bangun.
Salem: "Mak buat Ho.. Ho.. Horlick ek?"
Ibu: "Ho.. Ho.. Hotak engkau! Bangun cepat!"

Inspirasi Horlick: Saya ciplak daripada kawan so takde insprirasi.  Peace...   Saya pun dah letak lawak  ni kat Facebook. :)   Lapuk betul saya ni, takde lawak lain.


Resah
Kalau anda berasa resah, 
pandanglah cermin dan cakaplah,
"Comel jugak aku ni ya?"

Jangan buat selalu... sebab..
TAK BAIK MENIPU!!
Wakakaka....

Inspirasi Resah: Takde inspirasi jugak.. cilok daripada kawan di Sekolah Sri Bangsar...  ^^-   Kurang asam, kan??  

OKEYLAH, ITU AJE!!  KALAU KORANG ADA LAWAK, POST/KOMEN LA DI POST NI YE....  Assalamualaikum ~!

~D' Black Writer~

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012