Lagu Baru...


ASSALAMUALAIKUM

Yo, hai semua! Sekali lagi, D’ Black Writer ada kat sini! Heyya, maafkan saya sebab letak post banyak kali... :3  Sorry tau!! Tapi saya just taktau nak buat apa, so I made a decision to put a new post whenever I want!!  Tak kisah, kan?? :D

Ok, jom ke topik asal kita... tengok je tajuk post mesti korang boleh dapat agak kan, bebelan saya pada petang yang damai ni?? XD Sebenarnya, saya dah tambah lagu kepada, ENAM BELAS BUAH LAGU daripada SEMBILAN BUAH LAGU!! Woo!

Saya jugak dah ubah lagu Bad Apple ke lagu yang ketiga. Oleh sebab ramai visitors saya mengadu, diorang selalu terkejut gile bila bukak blog saya. Hahaha.. ye arr kan, lagu Bad Apple tu kan intro dia kuat macam gile. Saya sendiri terkejut XD Jadi saya mulakan dengan lagu, Rain Over Me (Pitbull ft. Marc Anthony). Amacam? Terkejut ke tidak? Kalau ye, komen ye. Kalau tak, komen jugak! :D

Korang boleh stop/pause-kan lagu kalau tak suka, and biarkan je camtu . Takpun kalau nak pilih lagu, korang boleh ke menu. Taktau mana ke menu?? Ok la, korang gi ke iPhone bawah, (scroll ke bawah and ke bawah sampai la jumpa!)

Nampak tak nampak tak? Dah nampak, bagus. :D  Pastu, bila kat skrin gedabak tu, korang tengok atas skrin iPhone tu. Kan atas tu ada tajuk lagu, pastu sebelah kiri lagu tu kan ada macam arrow kat belah kiri?? ARROW, bukan tanda PLUS tau?!

Ha.. tekan la button tu. Itu butang ke menu J Pastu korang pilih lagu lagu yang korang nak, okay??  Segala komen korang pasal iPhone tu boleh letak dekat komen post ni..takpun kat Cbox!!   Kalau nak komen pasal blog pulak, komen dekat Cbox jer... (Chatbox – Cbox). 

Ok.. takat tu je post kali ni!! Enjoy the songs and follow my blog, kay? I’ll follow you back!!
  Saya pergi dulu!!! Byebye..!!

Assalamualaikum... ;) 

-D’ Black Writer-

Farihah 

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012