Lama Gila Tak On


HEYYA... Assalamualaikum!
Hey, macam mana font tulisan  ni? Okey tak? Kejaplah, saya tukar. Serabut mata membaca...

Dah! Is it better? I think it is. So... wey, dah lama gile saya tak menulis cerita di blog ni! Cerita zaman ais zaman batu semua saya tak tulis! Rindunya!! :D  Okey, first thing saya nak cakap.. pada UPSR yang lepas, saya dapat keputusan 5A! Wooo... hooo!!  :D Maybe kat blog budak-budak seusia dengan saya dah tulis citer ni zaman lapok... tapi saya baru tulis.. kisah apa? Janji saya tulis :D

Tau tak... banyak gila benda yang terjadi kepada saya recently. Keputusan 5A, persahabatan, kisah kehidupan dan ... umm.. apa-apa jer lah lagi. Saya memang banyak benda yang nak dibebelkan pada malam yang hening ni!! Wahaha... merapu je kejanya. J

So what’s up? ;)   Saya bergaduh dengan kawan! Oh wow, saya tak salahkan dia yang bernama S. Sebab memang salah saya pun! ;(  Itu... um.. bad news. Saya tak berapa clear kenapa dia marahkan saya. Umm... pada anggapan saya,,.. dia marahkan saya sebab:  Saya dah janji nak on pukul 7 pagi, tapi saya pergi gatal on pukul 9.30 pagi sebab bangun lambat! Kesian dia! Dia on daripada pagi lagi menunggu! Haish..

Tapi saya dah meminta maaf.. tapi dia tak menegur saya. Kak Sha cakap, kalau dalam 3 hari dia tak tegur saya, dia berdosa dan saya tak sebab saya dah cuba menegur dia. Wahei!!  Macam mana ni?? Dia taknak layan saya, sedih gila. L Pasrah je...  :’(

Drop the subject! Saya tak nak sedih-sedih. Biarlah saya uruskan hal itu dengan sendiri okey. (Janganlah dia baca post ni...!)   apa-apa pun... saya tengah cuba mengasah balik bakat menulis saya yang sudah mula memudar. OMG. MEMUDAR. Saya dah mula lupa satu per satu benda (macam , menulis novel, benda2 yg senang diingat, apa-apa yg saya wajib ingat .. etc) ... arghh.. kenapa ni?? Umm.. normal je kot. Biarkan je la .. +.+

Lalala! Panjangnya saya tulis (not for me). Saya tak mau korang semua tertidur atas keyboard sebab baca post yang membosankan dan panjang lebar ni.. hehe.. ;)  Taknak baca sudah...kueng kueng kueng.... (tapi follow  ye!! :P) Fuhh.. banyak lagi cerita sebenarnya.. tapi tak larat nak menaip! ;)

Ok..jumpe di next post, insya-ALLAH!  J  Keep following me and commenting, okay? Oh yeah, and the chatbox, too!!  Saya setia menanti komen-komen korang.. :D

dearest: D’ Black Writer=

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012