Detik


Assalamualaikum...

Hai! Lama jugak tak update blog. So, what's up? Saya dan keluarga saya baru balik daripada bercuti, semalam. Mula-mula tu kitorang pergi ke Teluk Intan (kampung), kemudian pergi Selangor dan akhirnya pergi ke Melaka. Bila sampai JB, pergi JPO pulak.. huh, penat memang ah penat. (p/s: JPO= Johor Premium Outlets)

Ok la.. saya nak tanya korang something. Dah memang lumrah manusia ke, setiap kali pertemuan mesti ada perpisahan? Kenapa mesti ada perpisahan? Yup, saya memang tak faham.  Berkenalan, berkawan, rapat dan , berpisah. Ahh memang macam tu eh? Tak faham la saya.

Ngee... salah ke saya berkawan dengan diorang? I mean, they have done nothing wrong. Kenapa saya tak boleh kawan? Bukannya salah diorang. Salah saya sendiri. Kenapa diorang yang kena.. Sepatutnya saya yang kena. Aaaaa~  I know nothing at all . >.< Tak suka betul bila da tiba detik perpisahan, pabila detik kemesraan antara kawan tu dah muncul. Ayaya..  =,=

And kekadang tu.. kawan memang la sometimes bergaduh kan? Hmm... tapi kemudian berbaik-baik jugak. Bila dah baik tu la, nanti tiba la detik perpisahan. Duss... kenapa mesti macam ni?? :( 

Ok la.. saya off dulu. :3  Byebye... assalamualaikum! o/

-D' Black Writer-
Farihah

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012