Serius ?




ASSALAMUALAIKUM...

Hai, semua! D’ Black Writer suda mali! Apa khabar? Semua sihat je kan? :3 Kalau sihat, alhamdulillah. Kalau tak sihat, makan ubat. OK, kali ni saya nak ceritakan pasal ‘serius’. Ala, bukanya formal pun. Saya nak cerita pasal diri saya jugak.. haha..

Ok, so, macam mana boleh timbul tittle ni? Sebenarnya, ada kawan saya cakap, “It’s time to serious OK”. Saya.. pun.. umm.. terkedu la kejap. Saya balas, “Relax ^_^”. Nak tau apa dia balas? Dia pun cakap pasal serius.

Saya rasa kawan saya tu betul. Lagi beberapa minggu aje, saya akan melangkah ke alam sekolah menengah. Tak boleh main-main lagi. Hmm.. ye la. Sedihnya macam tu. Sebab saya bukan jenis yang serius! Saya jenis yang relax, and sometimes silly. DDD:

OK la, biar saya beritahu. Even though I’m a relax person, but that doesn’t mean I don’t care about everything, ‘kayA certain kawan saya cakap, saya ni relaks je. Tak serius sangat. LOL. Ye ke? Entah! :D  Haha.. Hei, saya beritahu ok, kalau saya relaks, tak bermakna saya ambil kisah semua benda!

Sebenarnya, saya SANGAT ambil kisah pasal semua benda. Cuma saya tak pandai nak tunjukkan dan saya tak suka tunjukkan perasaan sebenar saya. >:P  ye la tu farihah. Hohoo... apa-apa pun, hidup tak mau stress-stress ok!! XD  Jyeah!!!! Woo!!!

Assalamualaikum..
-D’ Black Writer-
Farihah  

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012