Gumbira di Rumah




Hai hai what's up!! Saya baru sampai rumah , baru balik from rumah cousin saya yg rapat .. huhu.. tidur satu malam dekat sana sementara famili semua ciao ke Selangor.. xD  Takper lah. Do enjoy at that house. Yeahh!! Saya boleh siapkan semua homework saya >> dan pada masa yang sama, saya gilak-gilak dkt sana. xD

But.. bila ayah dn mak dah sampai rumah kazen nak bawak balik, saya pun happy la. First at all, dapat online unlimited dekat sini!  [Ok tipu.. ada masa terhad dia oke. Tapi kat rumah kazen susah nak on.. so house's wifi is the bez]

Second, dapat minum sedap-sedap . Haha! Sebab apa, dekat rumah kazen saya tu, saya tak berapa pandai la nak cari minuman. Malu2 segan nak mintak air. Kat rumah bebas woh, boleh rembat semua air yang ada dan jugak coklatt yang dibeli! Hahahaha. :D

Third, dapat tidur lena. Entah kenapa la kalau saya tidur kt tempat lain selain rumah saya yg terchenta, mesti TAK BOLEH TIDUR! Ugh! Seriously, IDK what's my brain prob. And get annoyed by that tapi takper lah. Sekarang dah ada kat rumah terbaikk ni, seronok sakan lahh.

Bestnya dapat duduk kat rumah sendiri :3

Assalamualaikum!
~Love, Mai~

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012