Deeper in the Heart




Huaaa! Korang!! :S  Mai nak tanya ni... Mai ni annoying ke? Hahah. Ha..haha. Jawab la dengan jujur ye? :') Sebab.. sebab... kawan Mai cakap, tak elok tau simpan kesedihan lama-lama dalam hati. Damn it. Mai mana pernah ceritakan kesedihan Mai kat orang lain..

Somehow, seriously, for me, it's.. not kinda but REALLY embarassing to tell other peeps bout my feelings.. yeahh , sad , jealousy or whatever stuff. :( Mana pernah kasi tahu.. it's just.. remeh la kasi tau, kan?? :')  Kann?? :')))  Lagipun, memang... remeh pun setiap kali apa yang Mai sedihkan.Sebab tu memalukan kalau nak kasi tahu.

:( Darn darn darn ~ kalau nak tinggalkan orang bersendirian, tinggalkan jelahhh.! Kenapa,... kenapa nak sibuk-sibuk pandang belakang lagi? <:(

Assalamualaikum.
~Mai~

3 orang hitam:

Haruno Hana 하나 said...

sabar ye dik? tp, ada juga masalah yg kita kena luahkan pd org lain :)

Haruno Hana 하나 said...

sabar ye dik? tp, ada juga masalah yg kita kena luahkan pd org lain :)

D' Black Writer said...

Haruno Hana: ^^ thanks kak.. huhu.. kalau ada org la nk dgr.. hihi~

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012