First to Comment !



Haiheihoihui ~ xD Jangan tak jawab salam pulak. Sekarang ni Mai still dekat KL, petang nanti baru balik JB . :3 Hohoho. Nak pergi rehatlaju pun masih nak ber-blogging. Apakah itu rehatlaju? Rehatlaju ialah breakfast, perkataan yang baru dicipta Mai dalam masa 10 saat yang lalu. Huahua. xD

Ok dah. Mai nak tuliskan pasal apa pulak kali ni? Hemm~ kalau kat FB, korang tau tak page-page fofular (aka popular) yang macam Kaki Bising Dot Com segala tu? Harhar. Kalau biasanya page-page gitu yang letakkan atau post whatever stuff, most of the post, Mai berani bet mestiii ada orang tulis gini;

"first!",
"1nd",
"2st",
"komen first~ mana cookie?" 
dan yang lain-lain sewaktu dengannya.

Haizz. Mai pun taktahu la sejak bila sekolah menukar segala unit nombor 1 , 2 dan 3 tu. Kadang-kadang tu ada jugak yang tulis, "3st" atau "1rd". Wtfish? Mai tak pernah belajar pun. Manakah wujud nombor-nombor sepergitu? Harhar. Para guru takde ajar pun. Kesian cikgu-cikgu kita yang penat mengajar dulu. Sekarang kita dok depan FB, pandai-pandai ja tukar nombor tu ek?

Contohnya  (klik untuk besarkan dia):

hishh . Annoying gila boleyy benda ni? Lagi-lagi kalau ada yang bergaduh sakan tu , langsung tak komen apa yang berkaitan dengan post admin tuh. :c Ini lagi:

-klik gambar untuk gedabakkan dia-
Huwargh, hambik nih! Lagi banyak kotak bewarna merah yang annoyingkan.. harhar. Mai pun taktahu la apa masalah diorang.. kalau nak tulis tu, tulis ja lah. Tapi jangan la sampai meng-annoying-kan orang sekeliling anda.

Yang "orang sekeliling" tu pun satu, nak juga cari pasai dengan orang yang menggembar-gemburkan nombor cacat 1nd, 2rd dan 3nd diorang tuh. Rilek ah. Just comment je apa yang di-post-kan admin tu ye. Mai pun dah berasap bila ada orang dok cari pasai dengan orang -orang gitu. Buat tatahu sudah ler. 

Okey lah . Takat ni je Mai nak bebelkan. Hahaha. xD Jangan maree ~ 
Assalamualaikum.
~Love, Mai~


0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012