Berdebarnya.. So Anxious.. o.O

Assalamualaikum/hello!  Farihah’s here.  Anxiously, I answered the exam questions.  Quite hard..  ufufufufu....  I hope I will get 5A.  Amin!  ^^   Actually, the exam started yesterday.  But I got the chance to write it here, today, the second day of exam.  (I hope my grammar didn’t break)
Today’s subjects is Mathematics 1 (objective), Agama Islam and Bahasa Arab.  Alhamdulillah, I can answered them.  (except for MT 1.)   Mathematics 1 very hard for us (my friends and I) to answer.  We really really need an extra time.. but my teacher said, “Stop writting.  _____(name), pick up the papers.”
What did you know?   All of us refused to give our papers. Ha ha ha ha!  Quite funny, right?  But when my teacher starting angry, and all of us starting scared too.. hihihihi....   Oh yea, I wanna do my excercises and Zoom-A. 

Goodbye!!  (Wish me the best!)

TRANSLATION

Assalamualaikum/helo! Farihah di sini.  Saya menjawab kertas soalan peperiksaan tadi dengan cemas.  T_T Agak susah la.. fufufufufu... Saya harap dapat 5A.  Amin!  ^^ Sebenarnya, peperiksaan dah mula semalam. Tapi saya ada peluang nak tulis di sini, hari ni, hari kedua peperiksaan.
Subjek hari ni ialah Matematik 1 (objektif), Agama Islam dan Bahasa Arab. Alhamdulillah, saya boleh menjawab.  (kecuali MT 1).  Matematik1 sangat susah untuk kami (kawan2 saya dan saya) untuk menjawab.  Kami memangggg perlukan XTRA masa... tapi cikgu saya cakap,  “Berhenti menulis. ____(nama), kutip kertas.”
Apa yang awak tahu? Kami tak nak bagi kertas kami. Ha ha ha ha! Kelakar jugak, kan?  Tapi bila cikgu kami semakin marah, kami pun semakin takut.. hihihi..  Oh, ya,  saya nak buat latihan dan Zoom-A.

Selamat tinggal!!  (Doakan saya yang terbaik!)

Sayonara...  (bahasa Jepun: bye bye)

~ wirawanceritera.blogspot.com ~

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012