Keluarga Terchenta

Assalamualaikum,  Farihah dah datang!!  Sebenarnya kan, saya tak ada idea LANGSUNG nak tulis apa. Uhuhuhu..  :’)  Tapi, saya terasa nak menulis sangat-sangat. Ha, apa kata saya perkenalkan keluarga saya kepada para pembaca?  Walaupun bosan, baca jugak tau!


Mohamed Shuhaimi bin Abdul Rashid..  inilah ayahku yang tersayang.  Beliau bekerja sebagai ketua unit ... hmm.. saya dah lupa, haha.. sorry.  Beliau seorang ayah yang baik dan penyayang.. dia selalu risaukan keselamatan dan kesihatan kami.. jasamu tak ternilai ayah!  :’)  Touching pulak.



Ini pulak ibu saya.. namanya Fairuziah binti Mohd Esa.  Beliau juga seorang yang baik dan suka bekerja. Ibu saya bekerja sebagai seorang guru di sebuah sekolah ni..  ^^ terima kasih ibu sebab jaga saya selama kehidupan saya ni... 



Aha!!  Fathiah Syazana binti Mohamed Shuhaimi!  Kakak saya yang pertama.  Umurnya 19 tahun pada tahun 2011 ni..  dia belajar di sesebuah universiti dan sekarang tengah bercuti panjang sampai bulan September.  Walaupun dia agak garang, tapi dia tetap cantik!!  Dia juga jenis yang kuat berusaha tau..  Hehe..



 Kakak kedua saya iaitu Farah Syamimi binti Mohamed Shuhaimi.  Saya sangat rapat dengan dia.. dia selalu membantu saya dalam pelajaran.. you’re the best, sis!!   Kakak saya yang sorang ni juga sangat bijak.  Dia berusia 15 tahun dan bersekolah di Sekolah Tun Fatimah.  Semoga Kak Farah dapat 8A! Amin..




Cuba teka ni siapa? Ho ho ho.. tentulah the hostress iaitu Farihah Syahmina binti Mohamed Shuhaimi!! (saya).   Cantik tak? Hahaha...  takde lah, gurau je.  Saya sudah berumur menjangkau 12 tahun..  saya harap saya dapat 5A.. amin..  resah jugak...  uhuhu...  tapi kalau berusaha, mesti dapat, kan?  ^^

Itulah salsiah keluarga saya!!  Jumpa lagi!! Jangan lupa jadi follower okey! 



0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012