Isi Hati? What do you think?

Assalamualaikum...  
Jangan salah faham.. sila baca post ni sampai habis okey?!!
Sebenarnya.. saya ada perasaan dekat dia ni.  Perasaan benci yang meluap-luap. Perasaan dendam yang terkesumat.  Perasaan menyampah yang melampau.  Tapi saya tahu.. dia sering membantu saya.. terharu...

Saya pernah cakap "I Hate You."  Tapi dia cakap "I made for you."  Betul ke?  Walaupun muka nyampah tapi happy sangat-sangat?  Ingat, baca sampai habis.   Saya pandang dia dengan pandangan pelik.  Sedangkan dia masih dengan muka tanpa reaksi.  Hmm...

"Pergilah kau!! Aku benci kau sesangat! Sebab kau lah..hidup aku berubah?!" aku menjerit kuat... menjerit di hati.. tapi aku tahu, dia boleh merasakan jeritanku even dalam hatiku sendiri. Dia hanya diam.. kemudian membalas, "Fine. Jika saya menyusahkan..sorry.  Saya pergi dulu."

Dan dia tunaikan apa yang dia cakap tu.  Sungguh, dialah si tak suka mungkir janji!!  Oh, menyesalnya!!  Sekarang dia tinggalkan saya... sob..  dialah mengubah hidup saya.. dia membantu hidup saya.. dia penyeri hidup saya walaupun saya still bengang dengan dia...  Dia tersenyum sentiasa.  Saya tak tahu saya gembira ke tak dia menghilang.  Dia hanya samar-samar muncul di mimpi saya.  

Ah. It's no use crying over split milk.  Ya, betul tu. Dia tinggalkan saya.  Sekarang dah cuti dua minggu.  Awak,  happy holidays.   Dia tak balas apa-apa masa di sekolah tadi. Tiada senyuman. Apa ni?  Saya sedih melihat kedingingannya.  Kecewanya hati saya hanya TUHAN yang tahu..

Nama dia... homework.  Homework.. kenapa kau sikit masa cuti 2 minggu ni? Lepas sekolah nanti muncul balik okey? He he he.. sorry kalau perenggan akhir ni buat korang rasa tertipu.. tapi tu la hakikatnya .. he he...  

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012