Harry Potter and the Deathly Hallows (part 2)

Assalamualaikum, Minah Saleh is here! Lalalala...  sorry 'cause the tittle is quite long.  But I know you'll smile after read the tittle!  For somebody had watched this movie, please comment something about that.  *double-jerk*   ;)
Well, I AM GOING to watch that!  Huhuhu...  maybe at 12.30 noon, we'll watch that.  I'm so happy.  I read the papers and the reporters commented that the movie was VERY GOOD. Is it?  Wow, so excited!!  O_O  :I
Oh yea, I'm reading "aA + bB" that Hlovate wrote.  Really like it. =D  I like Addin Shah and Benz Alif.  Again,  *double-jerk*.   They're sweet (even one of them is ex-taiko, and the another is Head Girl!).

This is the cover:


BEST!  Oh yea I'm crazy of "Bagaikan Mimpi: Srikandi Cinta" wrote by Hasif Hamsyari too!  Best... @_@   Hasif Hamsyari is 16 years old now.   Isn't he young, is he?  He's the winner of the best *remaja* writer last year.  I wanna be like he.  *shiny eyes*.  

Hey, speaking of the writers... how about I put here my favourite writer's *karya*?  Hehe... bahasa rojak la....  pigi daaa....  

RAMLEE AWANG MURSHID:-
Satu Janji, Tombiruo, Semangat Hutan, Tombiruo Terakhir, Hatiku di Harajuku, Mikhail, ADAM, Rayyan Fantasi, 9 Nyawa, Bagaikan Puteri, Cinta Sang Ratu, Hijab Sang Pencinta, Cinta Sufi, Sutera Bidadari (terbaru), Personal Justice, Ungu Karmila, Rahsia Perindu, Ranggau, Mandatori, Igauan Maut, Anugerah Pertama dan lain-lain kalau ada.... ^^- Banyak, kan?  Naaa... Encik RAM ni ada banyak peminat, so bukalah www.kelabram.com ok? 

HLOVATE:- 
aA + bB, Rooftop Rant, Versus, 5 Tahun 5 Bulan, Gurindam Jiwa (cerita kedua), Pelangi, [tunas], Geng ABCDE dan banyak lagi? Hehehe...  Dapati semua blog-blog/blogdrive yang Hlovate ada di hlovate.blogdrive.com !!


AIN MAISARAH:-
Aku Mahu Popular, Aku Mahu Buli, Aku Mahu Saiz S, Aku Mahu Saiz XL, Aku Mahu Teman Tetapi Mesra, Aku Mahu Ain Maisarah, Aku Mahu Superbibik, Aku Mahu ke New York, Aku Mahu ke New York 2, Impiana I, Impiana II, Impiana : Misteri Terbongkar, Impiana : Finale, Cinderellah VS Rapunzellah, Diari Super3G, Duyung Diva & Si Tanggang, Hero Rebut Popular dan tak larat lagi nak menaip.. uhuh.. nak tahu cari sendiri di http://ainmaisarah.blogspot.com/


HALIBAN:-
Istana Airi dan Patricians VS Aurora .  Tajuknya kedengaran menarik, kan? Saya pun baru baca Patricians VS Aurora, memang best! Nak tanya apa-apa, bukalah http://bentukhati.blogspot.com/


HASIF HAMSYARI:-
Bagaikan Mimpi dan Bagaikan Mimpi: Srikandi Cintaku.  Dia juga ada karya-karya lain di blog-nya, http://planethasifhamsyari.blogspot.com/ . Follow la ya! 


DAMYA HANNA:-
Sepi Tanpa Cinta, Saat Cinta Bersemi, Bicara Hati, Ilham Hati, Rela Ku Menanti, Ternyata Cinta, Senafas Rindu dan apa lagi???  Kalau nak tahu, http://damya-hanna.blogspot.com/


LILY HASLINA NASIR:-
Aku, Dia dan Gosip, Aku, Dia dan Coklat, Aku, Dia dan Glamor, Akukah Cinderella Itu?, Tuhan Masih Mencintaiku, Menunggu Cinta Tuhan, Aku, Dia dan Drama Queen, Aku Bukan Superstar, Aku Ada Kamu, Di Langit Cinta, Moga Kau Mengerti, Epilog Cinta, Marah-marah Sayang, Masam-masam Manis, Mencari Diri, Cinta di Langit Hamra, Krew Rinching: Kawan Baru Saya dan Mertuaku Sayang.  *double jerk*. Hahaha,... apalah saya ni? Tertarik? Blog dia: http://lilyhaslinanasir.blogspot.com/




OKLAH, itu aje!! Bye, Assalamualaikum!! 



0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012