Sakit!!

Assalamualaikum...
sakitnya... aku pun dah tulis kat status Facebook aku, "sakitnya...."   
Apa yang sakit sangat ni?  Aku rasa aku tak cukup iman.  Iman aku langsung tak teguh.  Susahnya.  Aku pun tak faham diri aku ni macam mana. Berangnya!!   Ish..  Sepatutnya,  hati saya memang tak patut tenang!  Saya susah nak mengikut perintah-Nya.  
Saya pelik.  Azam saya begitu tinggi.  Saya tahu bila saya dihasut, bila saya tak dihasut. Tahu sangat.  Saya tahu saya sedang digoda. Tetapi saya buat bodoh dengan godaan tu. Saya terima jugak. Tak fahamlah!!   Kenapa hati ini tak boleh terima?  Saya dah cuba memahami Bahasa syurga, bahasa Al-Quran.   Malah, saya cuba menghafal apa-apa bacaan Al-Quran dan berusaha memahaminya.
Solat?  Entahlah... kadang-kala penuh, kadang-kala tidak.  Rungsinglah!!   Saya juga ada petanda-petanda nak demam. Kata orang, ALLAH TA'ALA kalau memberi penyakit kepada hamba-hamba-Nya, itu tanda Dia mahu hamba-hambanya untuk menebus semula dosa-dosa kita.  Kalau begitu, saya ucapkan alhamdulillah.  Hmmm... entahlah...  pening kepala! Kusut!! Tambah-tambah dengan masalah sekolah, masalah keluarga... 
Sepatutnya,  zaman remaja ini penuh riang ria dan mengikut perintah guru, ibu bapa dan ALLAH.  Tapi aku lainlah!!  
Jangan tersinggung.  Aku tengah panas semula ni.  Faham pulak.  Kalau aku tengah hot-tempered tu, maknanya aku tak pernah marahkan hamba yang lain.  Aku hanya sering geramkan kepada diriku.  Aku memang pelik!! Aku akui, aku memang aneh!!   @_@
*bahasakan diri saya apabila mood ok balik, bahasakan diri aku bila marah balik*
Hisy!!  Aku tengah geram ini.  Semuanya diluahkan di sini tanpa segan-silu.  <.<  
Sudahlah. Baik aku layan Misha dan Mimida.  Chou!!!

Assalamualaikum!!!!  

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012