D' Black Writer mungkin..

Assalamualaikum....!!  ~in mood nak bahasakan diri 'aku', walaupun janggal. =D ~
D' Black Writer mungkin.... akan sakit??  Sebab aku dah dapat petanda-petandanya!!  Aku tahulah diri aku ni ha...  apa-apa petandanya.  Aku tau kalau aku akan diserang demam,  mesti tekak aku loya, kepala aku berat, seluruh urat sendi aku akan lemah.  Ahak!!  Semua orang mesti ada petanda-petanda macam tu kan?  xD   Tetapi, kalau sesiapa yang lain daripada yang lain tu,  cerita aaa sikit... macam mana tanda-tanda korang dapat demam.
D' Black Writer mungkin.... akan mengamuk??  Entahlah!! Perasaan aku tak tentu hala sekarang!! Cepat aje nak menangis. Cepat aje nak mengamuk. Cepat aje nak happy. Cepat aje nak apa-apalah jelah.  Uhuhu... aku memang pelik.  :')   Sekarang pun tak taulah...  ish!!  Senang aje badan mengelegak dan panas.  Senang aje badan nak mengamuk dan muka berwarna merah padam.  <.<  >.> >.< 
Erhmmm... apalagi aku nak luahkan??  Bosanlah... oopsss!!  Aku tak boleh selalu ungkapkan kata-kata 'bosan'. Hmmm... kenapa ya?  Sebab, aku masih sedang membaca AKUKAH CINDERELLA ITU?.   Adalah sikit nota dia cakap,  kalau orang selalu ungkapkan kata-kata bosan,  dia akan lebih cepat bertemu ajal berbanding dengan orang yang jarang bertemu bosan.  =D   Memang betul, sebab saintis-saintis dan pengkaji semua dah mengkaji perkara ini. So, korang jangan cepat bosan ya!!!

~D' Black Writer~ 

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012