[Melayu]~ Sakit la...


Sesungguhnya, daripada ALLAH kita datang, 
daripada ALLAH jualah kita kembali.

ASSALAMUALAIKUM!!
Hai, D' Black Writer kat sini. I've no idea apa yang saya tulis ni ha.  Hmm... saya hanya tergerak hati nak tulis. Jangan tanya sebabnya sebab saya sendiri pun tahu. Huhu...  ohok! ohok!  Erh.. apa dah jadi kat saya sekarang?  Saya sering kali berasa pening kepala. Kepala terasa berat sebelah.  Setiap kali baring , pastu bangun balik... argh!  Sakit seh kepala. @_@

Mata pun asyik berair je.  Saya tak jumpa doktor sebab saya rasa saya sihat. Alah, sakit sikit aje.  Saya berserah kepada ALLAH TA'ALA aje.  Syukur kepada hadrat Ilahi, saya masih hidup dan dapat bernafas sehingga hari ini.  Ughh... sayat pulak hati ni. Entah kenapa!!  Hisy... rimas betullah.

Ermm...  saya belum siapkan homework. Itu yang membuatkan saya bertambah stres dan pening kepala.  Bukan ke best kalau saya ni Syazwani? Heheh... dia kan pandai, cantik, selalu buat kerja (jangan dia baca ni sudah la,  kembang pulak hidung tuh!)

Eii... apa lagi ek?  Sakit kepala usah cakap la. Apa-apa pun,  nak pergi dah ni!  ASSALAMUALAIKUM!!

~D' Black Writer~

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012