UPSR habis!


Assalamualaikum~
Kompang suda berbunyi!
Menyanyi lagu riang!
Lalalala!

Ohoi, sorry la pembaca semua, saya sudah tinggalkan blog ini bersawang tanpa berita. So, korang apa khabar?  Sejak akhir-akhir ni saya agak busy, oleh sebab UPSR.  Tapi, korang mesti tau...   UPSR sudah berlalu...!!  Yuhuuu!!  Ohoi cerianya hati ini~  

Saya harap ramai budak-budak sekolah saya dapat 5A...  (target cikgu; 50 orang).  Insya-ALLAH, target tu tercapai dan mungkin saya salah seorang daripadanya.  :D  Doakan untuk kami ye~  Tahun lepas, tak taulah target-nya berapa orang tapi orang yg dapat 5A ramai jugak...   32 tak silap saya..  ramai tak? :D

Oh ye...  saya nak ucapkan GOOD LUCK UNTUK CALON-CALON UPSR, PMR dan SPM!!  Buatlah yang terbaik.  Doalah untuk TUHAN semoga kita semua dapat keputusan yang cemerlang.  

Hm.. saya agak terkejut dengan stail baru blog ni.  Pelik pulak;  kebanyakannya warna putih. Kalau dolu-dolu warna biru dan putih, kan?  Warna putih tampaknya dah tumpaskan warna biru.  Mwahahaha!!  (Ketawa orang evil genius).  Perkataan 'genius' tu wajib la di-bold-kan. Hehehe...  Ops, TERbanyak pulak saya membebel sakan.  Sumimasen!!! (I'm sorry).  

Nak online kat Habboon.
:D  
tak pun Microsoft Word... ngee!!

Assalamualaikum,
~D' Black Writer~

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012