Kem Unit Beruniform

 <<<ini la cover cerita She's My Maid. tajuk dah ditukar..

Assalamualaikum...
Hai, lama jugak saya tak update blog.. bukannya apa, syok sangat baca novel dekat Penulisan2u and blog OE: http://orkidedilyne.blogspot.com . Banyak gila novel-novel karya Kak OE yang best habis!!! >.<   Saya paling suka cerita She's My Maid (sudah diterbitkan), Honey Bee dan Satu Pertemuan. Best semuanya!!!

Hah, hah, saya dah mula membebel, lari daripada tajuk asalnya. Sebenarnya, hari Jumaat dan Sabtu yg lepas, saya dan kawan-kawan saya ada join kem unit beruniform ni. Saya ialah ahli kumpulan Gemini aka PBSM (Perempuan). Yang PBSM (Lelaki) punya namanya Scorpio tak silap saya.

Firstly arrive tu, kitorang pasang khemah. Pastu kitorang Solat Asar, makan petang dan salin baju. Kemudian.. kitorang ada Aktiviti Berhalangan. :O  Agak best..  Mula-mula, kena panjat pagar berjaring (susah nak tulis kat sini. Pandai-pandai la korang fikir macam mana gayanya). Kemudian, kena masuk longkang .. D:  dun worry. Longkang kecik je. 

Then... emm.. apa ek.. ==  Lari atas kerusi rasanya. Kemudian jalan hati-hati atas kerusi penunggu bas. :O  Nasib baik tapak kasut saya tak basah/licin. Kalau tak, mau jatuh saya!!!

Pastu menolak kereta sorong. Saya dipaksa masuk ke dalam kereta sorong while Syuhada dan Thareni tolak (huaa.. nak tolak... malangnya tak ada rezeki). But, saya dapat tolak gak.. tapi tak ada orang kat dalam kereta sorong tu. >:O  Aaa biar la.

Kemudian kitorang kena jadi Tarzan kejap. AaAaAaA....

Aha!! Yang ni!! Kena berendam dalam air kolam...  blubbb... blubbb...  hekhek, seronok jugak. And for the last azab, kitorang kena crawl dalam mud sambil budak-budak tu pancutkan air. Huh, tak puas hati betul!! Ada ke patut bebudak lelaki yang pancut? Pancut tak kena tempat!!  Namun sabar je dalam hati.

Malamnya, ada Malam Kebudayaan. Yeah, kitorang, kumpulan-kumpulan Libra, Gemini, Scorpio, Pisces dan lain-lain, membuat persembahan masing-masing. Ada jugak pancaragam, wakil daripada setiap kumpulan untuk menjadi 'model' kepada apa-apa. Artis Bollywood, baby, Hantu, tukang masak, princess dan banyak lagi la. 

Memang best la!! Tak nak la tulis panjang-panjang, nanti tak pasal korang tertidur atas keyboard!!  :D   Sampai di sini sahaja saya menulis, semoga berjumpa lagi. Assalamualaikum...

-D' Black Writer-
-Mood: Bored but happy-

2 orang hitam:

Chum said...

Awk nak tolak kereta sorong tu?? org laen sume nk kene tolak...awk plak nk menolak??? ishhh....

D' Black Writer said...

haha... biase la wani... kita kn 'lain drpd yang lain'. hakhak!! xD thnx for komen~

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012