Kosong


Assalamualaikum,
benci betul saya kalau hati saya terasa 'kosong'. Maksud 'kosong' saya itu ialah bila bengong tak tau nak buat apa. =="  Nak on Habboon, dah lali sebab tiap hari on aje kerjanya. Nak studi, maleh. Nak taip novel, kekeringan idea tapi tapi jari masih 'gatal' nak menaip. Miss laptop la.. ^^-   Ekeh, nak diikutkan, saya still darjah 6. Banyak lagi pengalaman nak ditimba!

Plus, ada peperiksaan akhir tahun, ...akhir tahun nanti. So, masih kena 'studi' lagi sebab saya masih UPSR. Baru UPSR. Belum SPM. Banyak lagi pengalaman perlu dikutip sepanjang perjalanan hidup saya ni.  Jadi, sila bagi cadangan, apa perlu SAYA BUAT SEKARANG????

ON HABBOON -> Jemu dowh..  

TULIS BLOG -> Tengah tulis la ni... -.-

TAIP CERITA -> Aha, maybe!! Tiba-tiba dapat idea.. :D 

Mungkin saya kena taip cerita... *tepuk tangan gembira*  Ok, saya patut buat cerita sekarang!!  Dengan penuh semangat berkobarnya, saya akan memulakan misi novel saya.. :D   "Kak, tidur!! Esok nak sekolah!!

:O  Mak saya dah bersuara. Ekk... macam mana ni? Baru pukul 11 malam. Cheh! Baru konon. Dah nak 12 malam ni...  takut saya nak berjaga sepanjang malam (malam ni purnama...) kecualilah kakak kedua saya ada.  Ada teman la jugak!! <3

Byebye, saya nak tidur!!  Assalamualaikum...

~NANA~  
-nama timangan baru- 

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012