Bangun Awal


Assalamualaikum! Hai semua! :D D’ Black Writer ada di sini...

Sebenarnya, malam tadi saya tidur dalam pukul 11.45 malam. Entah macam mana saya boleh termimpi rumah saya black out?? Pastu dalam mimpi tu, lepas black out, terus suasana terang gila! Saya pun bukak la mata saya. Tengok-tengok dah gelap semula.

Means, mak saya baru je tutup lampu ruang tamu tu. Saya tidur kat ruang tamu malam tu. Haish... tengok-tengok baru je pukul 4.30 pagi. Nak tidur semula? Haha, tak mungkin!! Kalau dah bangun, saya tak suka tidur balik. :3

So, saya buat apa? Mula-mula tu, saya dok baring je, degil taknak tidur. Pastu bila dalam dah pukul 4.50 pagi, saya masuk bilik mak ayah saya dan dok diam, berdiri kat pintu. Bila dah pukul 5 pagi, ayah saya bangun dan siap-siap nak ke kerja. Saya pulak still buat macam patung.

Then, saya pun ambil air wudu’ dan buat-buat kerja seterusnya. Bila dah pukul 6.15 pagi, hiee... apa lagi, online lar.. hahax!! :D  Ok la, tu aje saya nak tulis. Tak banyak benda nak dibebelkan pagi-pagi buta camni. ==” Taktau nak buat apa pasni...

Assalamualaikum...
-D’ Black Writer-

Farihah 

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012