MAMA 2011


Assalamualaikum!

Hai semua, D' Black Writer ada di sini.. hehe.. kalau baca tittle post tu jangan salah faham pulak. "MAMA" yang saya maksudkan tu bukannya mama yang ibu kita tu. Bukan! Ini "MAMA" yang lain. :3  Okey, saya gitau maksud dia..

~MNET ASIAN MUSIC AWARDS~

Hoho! Itulah maksud dia! Eheh, kalau tengok gambar je dah tau, kan kan?? :)  Rancangan ini ada pada malam tadi.. entah mula pukul berapa saya pun lupa . XD  Yang saya tau, ianya berakhir pada pukul.. um.. 12.30 am atau 12.00 am la. XD Hehe~

Nak saya senaraikan pemenang-pemenangnya ? (Yang saya tau je tau XD)



Best Vocal Performance Group - 2NE1
Best Male Group - Super Junior
Best Female Group - SNSD or Girls' Generation
Artis of The Year Award - SNSD or Girls' Generation
Best Album of The Year Award - Super Junior (Mr. Simple)
Best Song of The Year Award - 2NE1 (I Am The Best)


Hah, itu ajelah yang saya tau. Malangnya, U-Kiss takde. LOL. Nak buat macam mana??  Saya bukannya minat U-Kiss pun. Tapi kakak saya sangat suka U-Kiss.. haisy~~  

Ok la. Dah tengah hari, perut pun lapar. Bye bye!! Jangan lupa follow tau!!
Assalamualaikum...

-D' Black Writer-

World peace!

====================================


0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012