Blogging Bloggers! :3


Assalamualaikum...
Hai semua! Hie... D’ Black Writer sedang menulis post... recently, saya merajinkan diri untuk tengok  blog-blog orang. Banyak yang cantik-cantik! Saya pun sometimes update blog, nak cuba mencantikkan blog saya; tapi tetap gagal. Hahah.. nak buat macam mana? Bakat saya bukan dekat blog la. :P

Oh yeah, saya sometimes belajar buat blog cantik-cantik daripada Kak Wany. Blog dia cun jugak!! Banyak tutorial kat blog dia yang boleh saya belajar!! ^^   Ini dia link blog dia >>>> Blog Kak Wany

Saya pun ada tengok blog kawan-kawan saya. Jap eh, saya letak list blog yang saya ingat je.. hehe.. XD  Korang jangan lupa pulak nak follow diorang eh! Eh, follow  saya jugak!! :D

                           ~ Blog Syazwani                                                                                  
Blog Ana                                                            
(dan lain-lain.. tak larat nak tulis duh!! :D)


Suka sangat tengok blog diorang.. J   OK la, post kali ni pendek je. Saje nak lepas gian menaip kat blog setelah 2-3 bulan biar labah-labah beranak-pinak dekat sini.. hahah! :D  Kalau korang ada nak tambah apa-apa dekat bl0g, rujuk je blog Kak Wany tuh.. ;)

Ok .. byebye! Assalamualaikum... :D
-D’ Black Writer-

Farihah

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012