Happy New Year!!

Heyyah, Assalamualaikum!!! >,<

Woah ~ tengok kalendar tup-tup hari ni dah 31 Disember 2011. Esok?? 1 Januari 2012!! >,< Tak sangka la esok dah year 2012. So... saya nak ucapkan SeLaMaT tAhUn BaRu kepada semua pembaca-pembaca yang sudi membaca!! Kekeke ~ XD  Semua suda tua dah... hahaha.. 

New year, new age, new adventure, new experience and new days. :3 Kan kan kan? Tahun depan aje saya dah form one! :O  Semalam ada la belek-belek sikit buku form one yang lama; kakak saya punyer. Hmm~ ada yang susah and ada yang nampak senang. :O  Agak nervous. 2 Januari nanti saya akan daftar masuk sekolah menengah >,<

Haihh... dah tua dah ekk.. kekeke... apa-apa pun, korang cuba tengok gambar bawah nieh!! :3

TEKAN GAMBAR KALAU NAK TENGOK DGN LEBIH BESAR & JELAS
^_^

Haha! Comel tak?? Saya edit malam tadi dekat Picnik!! >,<  Sape-sape yang tak tau apa ke benda Picnik tuh, sila klik DI SINI! >,<  Hehehe.. comel tak picture ni? ^.^  Entah rajin pulak malam tadi nak meng-edit picture

Hmm~ new year ni mesti ada azam baru!! Yahh! Saya pun ada BANYAK azam baru!! Sape-sape yang nak tahu azam baru saya .. ada je . Korang boleh klik dekat sini je ! :3  OK la.. byebye.. jaga diri k?? Assalamualaikum!!

-D' Black Writer-
Farihah 

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012