Sekolah is Coming !


Assalamualaikum...

Hei hei. Nieh D' Black Writer tengah menulis. ^.^  Cool tak anime laki atas ni? Sapa dia? Entah! Saya pun tak kenal! Cilok from Mr. Google kita yang hensem... kekekke.. (ceh ! :P)

Hmm... saya nak cakap pasal sekolah! Ayah saya dah ketatkan jadual tidur saya!! Eheheh!! :3  Takper tak kisah. Lagipun untuk kebaikan saya sendiri, kann kann?? Kena jugak biasakan diri from now on, kalau tidak nanti sekolah... huh.. bangun mengalahkan daging liat... ekekeke :3

Ahah! Saya makin nervous lah sekarang! >.<  Tahun depan aje saya sudah Form 1. Macam mana perasaannya jadi form one? Tell me please?  0.0  Ye lahh... beberapa kawan form saya cakap form one senang macam online.

Ye lah saya tau la senang tapi tu untuk diorang, kan?  D':  Macam mana la kehidupan saya nanti,, ekk? Doakan saya yang terbaik dan mungkin lepas ni jarang update dah :'(

Tapi saya still akan ingatkan korang.. eheheh... by the way, saya ada dapat tawaran! :O Tak pasti nak terima ke tak . Berserah kepada mama ayah saya la nak letak saya dekat mana. Saya ok je di mana-mana asalkan namanya sekolah...

Hmm.. ok la byebye!! Anyeong! Assalamualaikum!!

~D' Black Writer~

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012