Interview 2


Assalamualaikum...

Welcome to my blog; Royalty Black & White!

Hai, ini saya, D’ Black Writer. Haha korang mesti dah kenal saya, kan?? Kalau belum, takpe. J  Ok, post ni saya nak cakap pasal interview saya di sekolah SIGS (Sultan Ismail Girl Schoo), tadi. :D  Masa mula-mula sampai tu, jam dah pukul 10 lebih -.- 

Nombor saya >>>  143 ! LOL! Cantik kan nombornya?? Kalau yang tau apa maksud 143 tu, ok la. Kalau yang tak tau, nasib la. Teka-teka sendiri k. XD Haha.. kemudian masa sampai tu, saya nervous la jugak. Otak asyik fikir je apa yang nak dia tanya.

Bila dah isi borang , siap semua , kitorang pun pergi ke tingkat dua. Oh ye, saya terjumpa kawan lama saya dekat situ! Namanya Nurul Afiqah Nordin . :D Selain saya dengan Afiqah, Hidayati (budak sekolah saya) pun ada join sekali. Borak kejap.. pastu duduk diam-diam kat kerusi , berdebar menunggu giliran.

Hidayati lagi awal daripada kitorang (saya dan Afiqah). Dia kemudian cakap soalan senang-senang aje time dia dah keluar bilik itu. Kitorang pulak nervous menunggu. Ada sorang kakak pengawas tu, dia kasi saya coklat :D  Gula-gula masam sebenarnya. Hahax  .. XD  Saya dengan sukarelanya mengambil sebijik.

Bila masuk...

Waa.. air-cond kuat pasang. Interviewer tu ada 3, semua baik-baik. Takde yang garang pun la XD  Saya nak jawab pun tak berapa nervous. Iye la kalau garang,  takut saya nak menjawab =,=  Soalan boleh tahan jugak. :D

Saya masuk dalam-dalam pukul 10.30, pastu keluar balik pukul 12 ! Wow, lama gila, kan?  Eceh takde la. Banyak menunggu aje. Iye la, kan ramai yang nak interview kat sini. Bukannya saya sorang je :P   Ini second time saya pergi interview, so tak berapa nervous compare to first time dulu.. huh, seksa :P

OK la, off dulu!! :D  Assalamualaikum... ;)

-D’ Black Writer-
Farihah 

1 orang hitam:

Chum said...

ape diorang tanye..susah x ?

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012