Interview


Assalamualaikum
Hai semua. Ni D' Black Writer :D
Korang sihat?? Hie, saya pun sihat XD  Hari ni, saya ada interview dekat sesebuah sekolah.
Hmm.. ini interview kali kedua. Sebenarnya nervous jugak, sebab saya jenis orang yang cepat nervous. (Cuma gambar saya tak ada la seteruk gambar atas ni :D)

Apa agaknya soalan-soalan dia nanti?
Ada several kawan saya pun sama interview dengan saya di sekolah tu. Saya sampai sekolah tu dalam pukul 9.15 ataupun 9.30 ... sesi saya nanti antara pukul 10.30 pagi sampai la 12.30 tengah hari.

Hie.. apa-apa pun, doakan saya ya! :D Thanks!
Assalamualaikum,
-D' Black Writer-

Farihah

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012