Romeo & Cinderella


Yeehaw! Assalamualaikum semua!! :3

Halo ni D' Black Writer. ^.^  Dah berapa lama saya tak update blog? Hmm... :\  Tak ingat la. XD  Ahahaha saya nak cakap pasal kegemaran saya kini. Apa dia? Wahaha~ mesti ah vocaloids.. Apa tuh vocaloids?? Saya pun tak pandai nak explain. Kalau nak penjelasan, pergi ke Youtube dan cuba search, "Miku hatsune", "Kaito", "Rin dan Len", "Luka"  dan macam-macam lagi sebab diorang ni contoh vocaloids.

Dan kegemaran saya ialah Rin dan Len (kembar)!!! >.<  Seronok sangat. Atas ni video lagu kegemaran saya yang dinyanyi Rin & Len, tajuknya "Romeo & Cinderella". Syiok! :3  Tengok ah.. ahahaha... >.<  Nak saya kasi contoh-contoh vocaloids lain? Hmm...  no hal. ;)  kejap eh saya kasi video-videonya kat bawah ni...


[MIKU HATSUNE - World is Mine]


[RIN  & LEN KAGAMINE - Ponpon]


[HATSUNE MIKU - Melt]





Ahahaha saya dah kasi empat video. Hmm~ dah tengok? Best kan? XD  
p/s: aishiteru Rin & Len  ^_^
Ahaha... seronok sangat. Nak video-video lain, search la ek dekat Youtube !  ^.^  Vocaloids ni semua saya kenal daripada kawan saya Mirhanieza. :3   Kalau tak mesti saya tak kenal.

Wahaha.. jumpa lagi..  annyeong.. bye..  Assalamualaikum!

-D' Black Writer-
Farihah

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012