MuZiK ~

Assalamualaikum...


Welcome to my blog; Royalty Black & White! 


Yeah yeah. Di sini D' Black Writer tengah menaip untuk post blog pada pukul 10.35 malam, 27 Disember 2011 pada hari Selasa. XD Tengah buat apa tuh? Nee.. jangan cakap , 'tengah baca post ni la'. XD  Benda selain tuh la. 

Hmm... sekarang saya dah makin gilakan muzik. They're fun. Saya suka dengar muzik. Mungkin saya patut tulis dalam biodata hobi saya :\  

Lagu jenis apa yang korang suka dengar?? Saya suka dengar lagu-lagu yang sedhi (sebab diorang ada maksud yang mendalam), atau lagu rancak yang ada maksud yang mendalam atau lagu rancak jer. :3   Saya memang suka jenis-jenis lagu camtuh, ^.^   

But ikut mood lah. Kalau saya takde mood, saya selalunya dengar lagu-lagu sedih. :3  Tapi kalau nak mood balik or memang ada mood, saya suke lagu-lagu rancak or lagu-lagu yang rancak tapi liriknya sedih!! :D  Syiok woo lagu camtuh!!

Ok ah. Nak dengar lagu World is Mine (Len Ver.) Huhuhu... k ah byebye!!

-D' Black Writer-
Farihah

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012