Shadow Fight


Assalamualaikum...

Well then, hi guys! Ini D' Black Writer yang menaip post ni! Hai semua!! Apa khabar? Untuk post kali ni, saya nak cakapkan pasal game kegemaran saya di Facebook. :)  Namanya, 'Shadow Fight'. Game tu best sangat, saya pun enjoy gila-gila main. Dia lawan-lawan kawan-kawan kita. Macam karate/tae kwando/silat. Haha! Saya bukannya tau pasal seni mempertahankan diri ni!


Gambar kedua ni pulak dalam Training Room (Bilik Berlatih). Ala, gambar ni takde punching bag  la pulak. Biasanya dalam TR, ada punching bag untuk kita praktis macam-macam teknik!! :)   


Ini ialah antara teknik-teknik dalam Shadow Fight. Cara main dia senang aje. Huruf X - Punch. Huruf C - Kick. Dan arrow-arrow pulak pergerakannya. Dia sebenarnya ada banyak teknik , tapi sikit je key!  Masa saya lawan, saya main hentam kromo je :P   Asalkan menang... hahahaha...


Apa ni? Dan? Hoho.. Dan ialah tali pinggang. Setiap kali dapat Dan, kita dapat belajar teknik-teknik baru. Seronok betul! :3   Saya pun teruja gila-gila nih. Bila belajar teknik tu, mula-mula tu terkial-kial jugak. Pastu boleh jaguh.. wooo...


Dalam Shadow Fight, dia ada level jugak. Ada jugak GATE. GATE untuk ke stage seterusnya. Dalam 1 stage, saya tak pasti ada berapa level. Lawan je la.. dan gambar orang2 di atas ni pulak "The Boss" (sepatutnya 6 orang). Habis je lawan semua bosses, dapat pass GATE! Yeay! 


Ini ialah salah satu tempat perlawanan fight para pemain. Ada banyak tempat fight.. ini bukan tempat kegemaran saya =,=   Saya suka tempat di Bamboo!  (Malangnya saya takde gambar tu).

Ok la korang !! Takat tu je post saya kali ni!!  :)  Korang meh la join saya main game ni.. hahaha... ;)   Saya baru level.. um.. secret!! :P  Byebye!
Assalamualaikum...

D' Black Writer
Farihah

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012