Back To School!


Haluu! Assalamualaikum, all readers! Korang sihat??? Kalau ya, alhamdulillah. Kalau tak, jumpa doc, oke? Jaga-jaga kesihatan tuh sebab ESOK DAH SEKOLAH. Wawawa.... teruja gila! Nervous pun ada... ekk.. apa perasaan korang bila menyedari hari-hari yang ditunggu tu akhirnya tiba jugak?? :O

Mesti terkejut dan gembira, kan! Hihihi.. sama la dengan saya... lepas ni saya nak hantar kakak ke asrama :3  Yeyeahh.. 

Saya asyik terfikir je apa perlu saya buat bila tiba ke sekolah.. hahak! Saya pun sebenarnya sesi pagi, but hari Rabu sampai Jumaat je petang sebab ada orientasi. Oke oke. Bila ada orientasi tuh, apa perlu saya buat? Errkk... kawan-kawan saya pun diorang taktau saya masuk sekolah tu. Wowie wow.. SoRaNg je yang tau yakni Ayu. Ayu tu ex-schoolmate saya~

Oke oke. Saya sebenarnya terlebih teruja & excited. Wowowow~ Macam mana la gaya saya nanti ekk? Hmm... harap-harap semuanya okey-okey? Aminnn! 

Oke la byebye, nak cau! Assalamualaikum!!

~D' Black Writer~

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012