Nightmares of New Rules


ASSALAMUALAIKUM!!  Heiiyahh!!

Hai semua!! Sihat tak? ^_^  Kalau ye, alhamdulillah~ Kalau tak, gi jumpe doc >:\   

Hihih.. apa-apa pun, saya nak cakap yang tajuk je Inggeris tapi post nyer sama je dalam Bahasa Melayu.. yeahh yeahh... pencinta Bahasa Melayu!! (eceh). OK ... saya dah mula lari topik? O,o  Saya nak cakap pasal sekolah menengah sekali lagi! ^.^

Nee~ nightmare betul la bila ayah saya cakap ~ "Ayah akan sorokkan laptop seminggu kecuali hari Sabtu dn Ahad. Hari sekolah - no laptop!"  ... dan bagi saya, that's the most scariest moment in my life..   O.O   HMmm... maknanya, mulai hari sekolah pada hari Rabu nanti, saya hanya akan update blog setiap hujung minggu je!! >,<

Eheh! Takpe la! Ayah saya sorokkan, lagi senang nak fokuskan saya kepada studi kann?? Yeahh betul betul. OK la byebye. Nak makan :3  Assalamualaikum...

~D' Black Writer~
Farihah 

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012