Nightmare of New Rules [2]


Pikin pikin ... ASSALAMUALAIKUM!

What's up?? ^_^  Hihik. Yang tengah menaip ni ialah >> D' Black Writer. Hohoho.. takyah cakap pun tau,, kann kann?  Oh yea, buat pengetahuan korang, esok saya dah daftar masuk sekolah menengah!! Dan buat pengetahuan korang, keputusan yang saya buat.. betul-betul di luar jangkaan...

Apa-apa pun! Ayah saya dah menetapkan beberapa rules yang buat saya sepanjang hari buat muka >> MUKA MONYOK . Hihi! LOL. Klik tulisan , "muka monyok" tu kalau nak tengok muka saya.. heheheh! Tapi muncungnya takde lah sepanjang tuh! Pendek je. Tapi mata saya sama... kekeke...

OK. Nak saya list kan rules-rules ayah saya? (And saya bet yang rules ayah saya ni semuanya hampir sama macam korang punya? XD)

number one: Kena tidur sebelum pukul 11.30 malam! >,< Tak aci lah.. saya selalu tidur pukul 12+ ... woahh sangat la tak baik untuk kesihatan! >,<

number two: Lappy akan disorokkan daripada pandangan mata saya selamat 5 hari seminggu! Boleh on pada hari Sabtu & Ahad je.. uhuks.. T_T 

number three: No play-play. No stupid puns. No laugh-laugh without reasons. LOL! >,< Macam mana saya nak buat? Hmm.. redah je la.. >:D

There's the ONE TWO THREE RULES. Huhu tak de la banyak sangat. Saya je melebih-lebih. Hihihihi... malam ni kene tidur awal.. so byebye! Assalamualaikum!!

~D BLACK WRITER~
Farihah 

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012