Orientasi Form One


Hyep.. assalamualaikum! Halo! Oleh sebab hari ni hari Sabtu, jadi saya update yepp.. kekekeh  XD 

Gambar atas ni ialah gambar first day saya nak masuk sekolah menengah. Oke takk? Hahaha.. tak sempat pakai kasut pun time tu. Hmm.. kemudian makcik saya hantar saya ke sekolah menengah >> Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Impian Emas. Woahh.. panjang tak nama dia? XD Panjang, kann? 

Kemudian saya sampai sekolah dalam-dalam pukul 12 (sekolah start pukul 12.30 tengahari). Sampai-sampai jer saya buntu tak tau nak buat apa. XD  Nasib baik la ada jumpa kawan , Aqilah Hatta dengan Aqilah Fadzil :P  Dua-dua namanya Aqilah. 

Dah lepas tu,, akhirnya saya jumpa Laila, Syafiqha, Hanis, Nurin, Sabrina, dan ramai lagi la. Tu semua kawan-kawan saya yang memang saya kenal. Maklum, sekolah sebelahh ~ Tapi saya ada jugak buat kawan baru, antaranya Ummul , Alia dengan Hanna :3 

Hmm~ masa majlis orientasi tu, oke la jugakk! Ada cikgu kasi taklimat dan macam-macam lagi la. Kitorang pun ada nyanyi lagu sekolah XD  Masa hari last day orientasi tu (semalam), kitorang nyanyi asyik ulang ulang ulang jer sebab ada cikgu ni suruh ulang :P  Layannn~ 

Haha ! Setakat ni takder masalah lagi :3  Harap-harap nanti oke la sesi persekolahan saya! Aminn!  Oke la byebye! Assalamualaikum...

~D' Black Writer~

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012