I really like Uji Rashid, Hail Amir n Guy Sebastian

Apa yang menyebabkan saya sangat minat penyanyi-penyani lama? Jawapannya saya sendiri tak tahu, sorry.  So,  saya nak letak lirik lagu Uji Rashid n Hail Amir di sini!!!  (Guy Sebastian dah letak - Angels Brought Me Here).  Lagu Guy Sebastian banyak sangat la.. hahahaha...

Uji Rashid n Hail Amir: Katakanlah
Amir: Duhai gadisku mengapa lambat tiba
Lama sudahku menunggu
Kusangka dikau terlupakan janjimu
Bimbang rasa hatiku
( Uji: )
Ma’afkan daku membuat kau tertunggu
Bukannya aku sengaja
Pada ibuku malu hendakku kata
Berjumpa denganmu
( Hail: )
Mengapa sayang masih lagi sembunyi
Berkenalan yang mesra
( Uji: )
Biar cintaku tiada siapa yang tahu
Rahsianya hatiku
( Hail: )
Katakan saja dirimu dah berpunya
( Uji: )
Aku lah teman setia
( Hail: )
Kalau setuju pada ibu dan ayah
( Uji: )
Tunggulah hari bahagia
(Mula daripada atas)

Uji Rashid: Untuk Dia yang Tersayang

Hari minggu yang lalu
Dia berkunjung ke rumah ku
Telah lama tak jumpa
Kini dapat bertemu semula
Aku rasa gembira
Dia datang mambawa berita
Lamaran akan tiba
Ku nantikan

Untuk dia yang tersayang
Ku berikan kasih mesra
Ikatan pertunangan

Kini aku bahgia
Tika dia berada dengan ku
Tercapai cita-cita
Impian hati datang padaku
Ibu bapa setuju
Mendoakan sentiasa
Itulah satu tanda
Cinta mulia

Pada dia yang ku cinta
Ku serahkan jiwa raga
Ikatan pernikahan



ITU JELAH. ADA MASA SAYA LETAK LAGI!!!  THANKS!!!


0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012