Kedudukan

Assalamualaikum, Minah Melayu Sejati di sini, ufufufufufu!!!  Tengah happy ni... kenapa? Of course la berkaitan dengan perkataan 'kedudukan'... cuba fikir, cuba fikir, para pembaca semua!!   Saya bagi masa.. hmm.. lima minit, okey?  

...
...
...

5 Minit Kemudian..
Ahoy, I'm back!!  Dapat fikir tak? Kalau dapat, tahniah. Kalau tak dapat, cuba lagi!!  Sebenarnya, saya dapat tempat ke-7 dalam kelas!! Yay!!!  Perkembangan yang terbaru buat saya, daripada no. 14 naik ke 7!!  Alhamdulillah,  bersyukur sangat-sangat. Nombor satu? Macam biasa la si bijak Syazwani Zailani...  memang patut menjadi sahabat dia!! Uhuhuhu.. 
Lagi,  hari Sabtu ni sekolah saya ada Hari Terbuka. Apa yang buat saya tk sabar-sabar ialah ada Rumah Hantu, Kereta Myvi (pertunjukan or else?), bola entah apa-apa entah dan banyak lagi!! Seronoknya!!   Tambah-tambah dengan kelas saya yang semakin cantik atas bantuan ustazah dan kawan-kawan saya. You guys the best!!
Korang hari Terbuka bila? Apa yang terjadi? Cuba cerr... cuba cerr!!!   Assalamualaikum...~

~Minah Melayu Sejati aka The Black Writer~
~4.24 petang~
~Khamis aka Thursday~

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012