Kesukaran dianggap Cabaran

Assalamualaikum... hai semua...  Minah Melayu Sejati dekat sini~!   So, apa khabar? Sihat tak? Kalau tak sihat, jumpa doktor, makan ubat, doa kepada TUHAN supaya cepat sembuh, okey?  Saya tengah menaip dan onlinedi Facebook. Kalau kenal, please tegur okey?  Hihihi... ^^-
Berdebar.. UPSR lagi 75 hari.. huishh.. apa yang best/takbestnya ialah minggu depan start JADUAL ANJAL!! Yay!! 
Kenapa seronok sangat ni? Sebab, jadual anjal hanyalah subjek-subjek yang penting di dalam UPSR aje ada, ditambah dengan A. Islam sahaja. Ohohoho...  ^^-  Satu hari 2-3 subjek jer. Satu je yang tak tahan, satu subjek, satu hingga 2 jam!! Takpe, demi UPSR!!
^^- Selain tu, esok pun bestjugak ni. Kenapa? Sebab esok ada SUKAN TAHUNAN 2011 SEKOLAH KEBANGSAAN TAMAN IMPIAN EMAS, JOHOR BAHRU, JOHOR.  Woohoo!!! 
Saya masuk perbarisan je.. apa yang membanggakan ialah Gamma (rumah hijau, rumah saya) selalu menang dalam perbarisan.. tahun lepas pun menang, tapi saya tak tau apa temanya..
Tahun ni, temanya ialah Robot. @_@   Robot ada pedang? Sebab setiap kami disuruh pegang pedang dan membuat informasi (aksi) di hadapan para tetamu nanti.  Yuhuu.. seronoknya..
Tapi Delta (biru), pun power jugak.  Diorang buat silat,  temanya orang Perak!!  Oit,  macam perli jeee... (kampung kat Perak.. hehe)
Rumah Beta (kuning)?  Diorang duduk macam mana erp.. duduk kaki kiri naik ke atas manakala kaki kanan menampung berat badan. Macam mana ek nak cakap.. ha, tengok aje filem Mat Saleh.  Tengok cara orang lelaki saleh tu melamar minah2 saleh tu.  Ha, macam tulah! Kemudian diorang buat tarian tangan apa entah tak tau..
Apa pulak informasi rumah Alfa (merah)?  Saya sendiri tak tau.  Tak dengar khabar pun.. tanyalah orang2 ruma Alfa sendiri..  sian Alfa, banyak orang kutuk Alfa sebagai 'Al-fatihah'.  Tapi saya tak ejek.  >:|  Diorang banyak sangat BOOOO Gamma. Tak faham saya!!  :(   Sedih..
Okeylah, tu jerlah cerita saya. Banyak kali saya ajak, para pembaca tak banyak mengkomen.. isy.. takpelah..  yang penting follow dan komen di Cbox ya!!  Harap2 lee..
Assalamualaikum...
________

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012