Douka, douka, douka! Yok Puasa!






Assalamualaikum, wahai pembaca budiman...
Hmm.. itu mukadimah je sebenarnya.. huhuhu...  Douka – bermaksud ‘please’ dalam Bahasa Jepun!  Ngee...  saya tengah tengok anime Jepun yang digilai saya dan kakak saya,  Kaichou Wa Maid-Sama!!  Maksudnya ‘The Presiden is A Maid’!!  Damn cool walawey!  X)   Biasanya, saya dan kakak saya tonton dalam skrin kecik laptop, tak sangka, sekarang boleh tengok sebesar-besarnya di kaca televisyen!

Macam mana boleh jadi macam tu? Ufufufu...  sebenarnya, semalam, kami beli CD Kaichou Wa Maid-Sama di kedai CD iaitu Speedy, Angsana.  Firstly, mak saya bayarkan sebanyak RM29.90.  Baliknya, kami kena bayar semula, sorang RM15.00 .  Haisy, tak adil, kan?  Sepatutnya hanya RM14.90!!  Alah, takpelah. Saya tak kisah sangat.  RM0.10 jer kot. So, what?  Tak payahlah kisah sangat.  (Ayat apa tu huh???)

They’re DAMN COOL!!  Ngee...  sebenarnya, saya lagi gilakan Princess Resurrection.. sedih, diorang tak sambung download cerita tu.  So saya tak dapat nak tengok ending. Kakak saya pun agak kecewa.  Apahal la dengan diorang tu agaknya?  Saya pun tak tau.  Neee... 

Oh, ya, apa-apa pun, saya nak ucapkan..

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK

...kepada seluruh umat Islam seluruh.. hurmm.. seluruh dunia la kiranya, okey~!!  No ponteng-ponteng.  Okeh?  Ark..? Apalagi ya?  Rasa-rasanya tu ajelah kot.  Malam ni ada Solat Tarawikh!!  Meh join ramai-ramai.. wuuu.....   sahur nanti mesti sodap-sodap, kan?? 

~Assalamualaikum~
~D’ Black Writer~

2 orang hitam:

Chum said...

baiknye mak awk!!!
kalau mak kte die x bg bli CD2 cmtu..
huhuhu..T~T

D' Black Writer said...

oh ye ke???
hahaa... nasib badan...

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012