Pertandingan Menulis Cerpen


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh,
D' Black Writer ada di sini sambil bau masakan mak ayah saya di dapur! Nyum, nyum! Untuk raya tahun ni, mereka bersemangat nak masak kuih raya pula. Saya? Join memang nak join, cuma 'liat' sikit aje~! Hua hua hua!  ;P   

Sebenarnya tengah takde mood nak menaip, taip nak juga menaip!  Sambil mendengar lagu di Sinar FM,  menambahkan sedikit sebanyak semangat saya. Yalah, mak ayah saya yang nak dengar Sinar Fm. Terpaksalah saya buka www.sinar.fm , kan?  Banyak betul kerenah semua DJ-DJ di situ, tidak kurang juga si penelefon.  

Apa ni? Pertandingan Menulis Cerpen? Macam best aje tajuknya.  Sebenarnya, sekolah saya mengadakan PERTANDINGAN MENULIS CERPEN ANTARA SEKOLAH di seluruh Johor! Oh, itulah impian saya!  -^^-   Saya tak sangka di sekolah rendah pun ada!  Bagai nak rak saya tunggu sekolah menengah demi pertandingan ini.  Wah, seronoknya!!

Apa yang tak syoknya, perkataan mestilah antara 500 hingga 1000 patah perkataan. Mana boleh?!!  Saya buat sekarang (belum tamat pun) dah 1,560 patah perkataan!! Isy, macam mana ni?  Saya dah TERbiasa buat sampai 6000 patah perkataan.  Cerpen, ya? Saya memang tak boleh buat cerpen.  Novel atau cerpan bolehlah kot?   Haih~ macam mana ni?  Dah terbanyak perkataan ni!  Boleh diterima ke?

=.="  Aigoo... anybody help me please...!  Saya pun kena fokus dekat buku skrap Ihya' Ramadhan!  Saya patutunya serahkan kepada ahli-ahli lain dalam kumpulan saya!  Oh, tidak, bagaimana ni?  Tambah-tambah dengan homework saya!  Tak ada orang nak dengar luahan hati ni..  ~menyanyi lagu sebak~  eehehehe.. gurau ajelah.  Tapi memang stres gilerx1000 ni!!!  

Boleh gila tak?   Insya-ALLAH, tak.. hua hua hua... mana ada orang gila sebab pasal ni? Kalau ada, sayalah orang pertama! Haha!  @_@  

Assalamualaikum...
~D'Black Writer~

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012