Puss in Boots


Assalamualaikum ,, howdy!!!

Yo hai! Cuba teka ni siapa? Cehh takyah nak teka-teka. Saya Farihah la a.k.a. D' Black Writer yakni pemilik blog ni. XD  Nee.. korang sihat? Kalau tak sihat buat apa dok depan lappy ni aaa? >.<  Hahaha.. main-main je. 

Nee! Tengok muka Puss in Boots atas nieh!!  Comel kan? :3 Suka sangat dengan puppy eyes dia tuh. Besar dan comel. hahaha.. >.<  Apa, betul la kan? Saya baru je tengok cerita Puss In Boots semalam dengan kakak saya. Best sangat! ^.^ Suka sangat dengan Puss in Boots + Kitty Softpaws. Kekeke...

Nee? Saya tengok dekat mana? Saya PATI tengok cerita ni. :3 Wahahahah~ even though gambar dia tak clear and bukan HQ, bole la jugak difahami, kan kan? Dah ah, sampai sini je ah saya nak membebel pun. Lagipun takde benda nak dicakap lagi. Ahh,.. follow tau! Nanti saya follow korang balik! :)  Caw~

Assalamualaikum.

-D' Black Writer-
Farihah 

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012