Vocaloids


Assalamualaikum...

Hola!! >.<  Saya masih nak cakap pasal vocaloids, seperti beberapa post sebelum ni! Honestly from my heart, saya dah gila-gilakan benda ni. Heh,  ada yang tanya 'kenapa?'. Perlu ada sebab ke nak meminati sesuatu? XD  Haha gurau je. Ok la mungkin saya akan menjawab,... 

~Lirik diorang~
Lagu-lagu diorang seperti mempunyai maksud-maksud yang tertentu dan mendalam! Nak saya kasi contoh ke?? Ok la mungkin contohnya, lagu Game of Life yang dinyanyi Miku Hatsune. Ataupun lagu Witch , lagu Luka Megurine dan yang juga dinyanyi Miku Hatsune, My True Self .

Hmm.. apa lagi? Mungkin sebab diorang comel, ... dan juga lagu-lagu diorang tu perlu difahami betul-betul sebab lagu diorang biasanya berbelit-belit macam lagu Cantarella , dinyanyi Len & Rin Kagamine. Hmm..  :\  Saya sangat suka benda-benda yang berbelit dan perlu difahami betul-betul macam tu!! >.<

Oh ye!! Lagu I Wanna Be a Princess penyanyinya Rin Kagamine itu sangat comel ! >.<  moe moe :3  Ok ah~ cari lagi banyak-banyak lagu vocaloids dekat Youtube ok! XD  Join saya jadi peminat vocaloids..hahaha... :3

HMm.. hari tu saya dengan kakak saya ada tengok, 'Kids React to Miku Hatsune'. :O Terkejut saya dengan sambutan diorang. Ada yang mengatakan, "Miku hatsune sangat comel!", "Saya rasa dia tidak patut diminati sebab dia tidak wujud.." , "WTH is this?" dan macam-macam lagi... hahahah!! Saya tetap minat diorang!!

>.<  Salam Ceria >.< 
Assalamualaikum...
-D' Black Writer-

Farihah

0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012