Daftar Sekolah


Assalamualaikum ^_^ 

Korang sihat?? Hohoho saya saja tak tukar apa-apa font tulisan! Nak tengok kesannya dekat post nanti... hihihi...   Oh ye, saya nak bercerita pasal pagi tadi!!  Hohoho! Malam tadi tidur lambat (mengade taknak tidur), tapi boleh pulak pagi tadi bangun pukul enam pagi... heheh.. ^_^

Oh yea! Saya dah daftar kat sekolah menengah pagi tadi ! Pukul 7.30 pagi jer saya dah sampai sekolah tuh. Awal-awalnya memang tak ramai orang.. pastu lepas daftar entah apa-apa pastu saya beli la buku. Tup tup terjumpa kawan dekat sekolah rendah... namanya Iqa.. hehe! XD  Jumpa Preeti Jit (tapi dia tak nampak saya) dan .. hmm.. seseorang nieh  ^_^

Woohoo besar jugak sekolah tu sebenarnya! Teruja pulak tiba-tiba. Apa yang saya nervous kan tuh macam mana saya nk hidup kat sekolah tu nanti? Hoho... insya-ALLAH semuanya okey, kan kann? Doakan saya yep!! OK la byebye! Nak cau kat Facebook.. hihi.. 

Assalamualaikum...
~D' Black Writer~
Farihah 



0 orang hitam:

Sila Tinggalkan Link

Not even the detectives, but I can sense your existence by your LINKS. ;)
Segala benda di dalam blog ni sepenuhnya milik D' BLACK WRITER. 2011-2012